Kemohue-maraton

I dag har jeg deltaget i mit livs første maraton 🙂

Syhjørnet i Frederikssund havde inviteret til at komme og bruge et par timer på at sy kemohuer og -pandebånd ad libitum. Og det var jeg da nødt til at være med til!

Sammen med Birte fra CAMMA brugte jeg 4 timer i eftermiddags i hyggeligt selskab med en masse syglade kvinder og en hulens masse jerseystof. Jeg fik syet 9 pandebånd og 2 huer. Og nu er jeg SÅ klar til at anskaffe mig en overlocker … hold da helt mawle, hvor det går stærkt på sådan et dyr!

Undervejs var der besøg fra TV2 med en journalist, der filmede et lille indslag, som blev vist i Lorry.

18485541_1350631398384458_576562815717931383_n 18423790_10209307744233755_7069038276160350889_n

Sikken dejlig måde at spendere en eftermiddag! Jeg kommer gerne igen en anden gang.


Om aftenen prøvede Jon og jeg en anden sushi-restaurant end den, vi plejer at frekventere. Vi gik nemlig på You Sushi ved Hillerød station og fornøjede os med sushi ad libitum. Det viste sig faktisk at være væsentligt smartere end running sushi, så her – tror jeg – vi tar hen næste gang, vi skal ha sushi.

Skriv et svar

