Lymfedrænage

2017-05-29 08.56.31 kig mod helsingborgHar været i spændetrøjen endnu et par gange – både mandag og fredag i denne uge. Begge gange med god virkning.

Mandag morgen er jeg i Helsingør. Efter besøget på hospitalet cykler jeg ned til havnen og nyder det stille vand og ‘udsigten’ mos Helsingborg. Toget tilbage til Hillerød, hvor Stinne sidder på trappestenen og venter på mig.

Træning af synopseksamen i morgen. Repetition af alskens definitioner (matematikvanskeligheder, årsager), læringsmål, formål med de enkelte elementer i hendes projekt. Det er sådan en fornøjelse at følge hendes rejse udi matematikvejlederierne!

Tirsdag får jeg at vide, at Stinnes eksamen er gået supergodt: hun har velfortjent fået sig et 12-tal!

Onsdag tar jeg forbi bandagisten og får byttet en af mine kompressionsveste til én i en størrelse mindre – den sad og flappede så sært i ryggen, så det er rart at få en anden i stedet, der sidder til. Og jeg får bestilt 2 mere.

Fredag eftermiddag er jeg i spændetrøjen igenigen. Anne fortæller, at jeg kan få lov til at låne ½ vest + pumpeapparat hjem. Jubiii! Hun bestiller én, som jeg kan få med mig på tirsdag. Vielsesringen passer helt til søndag eftermiddag.

Lørdag er Lars og jeg på besøg hos Anja og Per i Rødovre. Vi får bank i bob – godt, vi har et spil stående i kælderen, så kan vi øve os til næste gang! Vi får også besøgt deres favoritværtshus … hyggelig aften!

Skriv et svar

