Jeg vil beholde min mor

Marianne, en af pigerne fra mit CAMMA-netværk, har fået konstanteret tilbagefald i form af en aggressiv spredning rundt om i thorax. Hun er på livsforlængende kemo og har fået at vide, at hun i Tyskland – formedelst 400-500.000 kr – kan få en behandling, der kan mere end bare forlænge hendes liv. Hendes 10-årige datter har lavet et opslag på Caremaker, som jeg tillader mig at dele:

Min mor er blevet syg med kræft igen og hun overlever ikke hvis hun ikke får hjælp i udlandet. Jeg bor med min mor i Hillerød og går i skole i København fordi jeg godt vil være ballerina, det har altid været mit store ønske, men nu er mit største ønske at beholde min mor.

Hun har fået spredning til tre steder af en aggressiv kræft type fra brystet Jeg er bange for at miste min mor og ønsker at min mor skal blive rask. Pengene skal gå til behandling i Tyskland. Der er flere og bedre behandlingsmuligheder end det der er i Danmark, men det koster 4-500.000 kroner og vi har ikke pengene til det. Vi har snakket med en læge i Tyskland som mener der er gode chancer for at hun kan blive rask igen.

Jeg ønsker inderligt at kunne beholde min elskede mor. Mig og min bror kan ikke forestille os et liv uden hende, hun er en rigtig god og kærlig mor, som vi elsker virkelig meget. Når man kun er 10 år skal man have sin mor, derfor ønsker jeg hjælp fra alle der har lyst.

Min mor fik konstateret kræft i maj sidste år, hun har nu gået igennem et hårdt år med operationer, kemo- og strålebehandlinger. Hun blev erklæret rask for 3 måneder siden, men her 1 år efter første diagnose har hun nu fået et slemt tilbagefald, og lægerne i Danmark kan kun give hende livs forlængende kemoterapi og det ved vi ikke engang om virker, ej heller hvor længe det kan virke. Lige nu har hun det rigtig dårligt på grund af kemoen, det gør mig så ked af det. Mit højeste ønske er at min mor kan blive rask igen.

Mig og min bror ønsker inderligt jeres hjælp og alle donationer tages imod med stor taknemmelighed!

Min mor gør selv alt hvad hun kan for at bekæmpe kræften men tiden er knap! Kræften er meget aggressiv, hver en donation tages imod med kys hånd. I må alle sammen meget gerne dele det her link, så vi kan få al den hjælp vi kan. Hvis der kommer noget overskud i indsamlingen vil det gå til andre indsamlinger som også prøver at redde en kræftssyg.

Bliv hos mig mor.

Kærlig hilsen Annika.


Hvis du vil bidrage økonomisk, kan du gøre det på følgende link: Jeg vil beholde min mor! Og ellers må du meget gerne sprede opslaget vidt og bredt i dit netværk!

Mange ninjahilsner
Ulla

Skriv et svar

