Odense

Weekenden har stået i Odenses tegn: kortur med Aventura (fredag-søndag) + phd-forsvar (mandag). Lars var med på korturen, og det var rigtigt hyggeligt at ha ham med! Vi overnattede på vandrerhjemmet, og det var helt sjovt at sove der i stedet for på CabInn, hvor jeg har sovet adskilligt mange gange, både før, mens og efter jeg var phd-studerende.

Lørdagens koncert var i Vor Frue Kirke i Odense – den, som jeg har cyklet forbi et utal af gange til og fra SDU – flot rum, god koncert. Søndagens koncert var i Stillinge Kirke i Kirke Stillinge (!) nord for Slagelse – endnu bedre koncert i en næsten stuvende fuld kirke. Begge steder er vi velkomne til at komme tilbage, så mon ikke vi gør det?

Efter koncerten på Sjælland tog jeg tilbage til Odense og indlogerede mig på CabInn i rum 618 – hvor jeg aldrig har sovet før! Ret stort værelse med en enkeltseng og altan med udsigt over hustagene og Nørregade. Tænk, at det først er nu, jeg opdager, at de har enkeltmandsrum uden køjesenge! Nå. For fremtiden vil jeg be om et rum på 6. sal.

Mandag tar jeg bussen ud til Campusvej og til et rigtigt interessant phd-forsvar. Dejligt at blive klogere!

Skriv et svar

