Svømmerier

Sidste mandag var der ingen svømning, for ‘nogen’ var kommet til at grave et kabel over, så der var strømafbrydelse i svømmehallen. I dag fungerer strømmen upåklageligt!

free-clipart-swimmers-divers-swimming-diving-girls-16

Tar en bus i god tid fra Farum, for svømmehallen har besluttet sig for, at man skal møde op inden første undervisningsgang for at betale. Forudser lang kø.

Pigen i billetlugen har tydeligvis ikke den store rutine. Det tar det meste af 15 minutter at betjene damen foran mig i køen; det hjælper først, da Leila dukker op og klarer ærterne. Står under bruseren kvart i 5 og møder flere kendte ansigter. Hyggeligt at skulle i vandet igen – i virkeligheden er der jo reelt gået et år siden sidst.

Fødderne kramper. Læggene kramper. Højre overarms bagside gør nas. Er lidt ræd for, at jeg er ved faktisk at få mig noget lymfødem i overarmen 😦

Nå. Heldigvis kan kroppen huske øvelserne. Næsten. Balancen driller lidt, så det må jeg øve mig på de næste par gange 🙂

Skriv et svar

