Blomster XXXIX + bogsalg

Der er fuld fart på bogsalget! Dejligt, at I har lyst til at overtage mine børnebøger, for de har sørme stået/ligget længe og samlet støv i kælderen. Dejligt, at de ka komme ud i verden og friste knapt så kummerlige tilværelser 🙂

I løbet af bare et par timer var der løbet bestillinger ind på 45 af bøgerne. Og de første 2 ladninger ryger ud af døren allerede i dag.

Om formiddagen ringer Sabo og inviterer Lars og mig på besøg. Det er længe siden, vi har set ham, så det skal blive fint at få snakket med ham.

UntitledOm eftermiddagen kommer Bitten forbi med en blomst. Hun har et hus i Andalusien og lægger hyppigt skønne billeder på Insta af familiens ture dertil. Som spanskofil blir jeg supermisundelig – hver gang 🏴󠁥󠁳󠁡󠁮󠁿 🇪🇸

Hyggeligt med en snak med hende. Hun køber 4 bøger til sin dreng, og glad blir jeg!

Lidt senere ringer Nanett og vil osse gerne ses. Tænk, så glad jeg blir!

Om aftenen kommer Peter til aftensmad og hyggesnak. Det er længe siden, jeg sidst har set ham, så det er rart at blive opdateret på, hvordan det går ham og hans familie, som jeg har kendt siden 1981. Han får osse de sidste nyheder om, hvordan det går hos os. Han køber 7 bøger til sin dreng, og igen blir jeg glad, fordi mine bøger nu kan leve videre i et godt, nyt hjem.

Skriv en kommentar